فناوریهوش مصنوعیویژه

با محبوب ترین اینفلوئنسرهای دیجیتالی که وجود خارجی ندارند، آشنا شوید!

آیا شما می‌دانید محبوب ترین اینفلوئنسرهای دیجیتالی در دنیای مجازی امروزی چه کسانی هستند؟ در این مقاله، 5 مورد از مشهورترین اینفلوئنسرهای مجازی که وجود خارجی ندارند را معرفی خواهیم کرد.

همانطور که در مقاله قبلی به معرفی اینفلوئنسر مجازی پرداختیم و به شما نشان دادیم که ربات‌های انسان نما، به سرعت در حال تلاش برای جایگزینی برای نیروی انسانی از هر راه قابل تصوری هستند، در این مقاله نیز می‌خواهیم معروف‌ترین این ربات های انسان نما که اتفاقاً آنها هم اینفلوئنسرهای مجازی هستند را به شما معرفی کنیم.

آموزش فلوت کلیددار

اینفلوئنسرهای مجازی (انسان‌های تخیلی ساخته شده توسط CGI) روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و با وجود ماهیت مصنوعی آشکار آنها، به نظر می‌رسد برندها عاشق همکاری با آنها هستند. در این مقاله، شش اینفلوئنسر مجازی برتر را برای شما لیست و هر یک را بررسی می‌کنیم.

محبوب ترین اینفلوئنسرهای دیجیتالی

قبل از شروع، توجه داشته باشید که ما فقط VIهایی را می‌شماریم که واقع‌گرایی را در اولویت قرار می‌دهند و حداقل 100 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارند. یعنی شخصیت‌های کارتونی‌ (مانند باربی یا هاتسون میکو) و آنهایی که برای بازاریابی داخلی ساخته شده‌اند (مانند سرهنگ مجازی KFC) را به حساب نمی‌آوریم زیرا خالقان مستقلی نیستند.

1. لیل میکولا (Lil Miquela)

لیل میکولا (Lil Miquela)

 

لیل میکولا (که با نام دیگر Miquela Sousa یا به سادگی Miquela شناخته می‌شود) یک مدل و خواننده مجازی برزیلی-اسپانیایی است که در سال 2016 توسط Brud که یک استارت آپ مستقر در لس آنجلس است، ایجاد شد. با توجه به حضور آنلاین او در همه جا، این ربات 19 ساله، اغلب اولین نامی است که هنگام فکر کردن به برترین اینفلوئنسرهای مجازی به ذهن هر کس می‌رسد.

در زمان نوشتن این مقاله، میکولا بیش از سه میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، جایی که او عکس‌هایی را با افراد مشهور، شخصیت‌های معروف اینترنتی و سایر اینفلوئنسرهای مجازی منتشر می‌کند. او همچنین با تعدادی از نشریات آنلاین محبوب از جمله ریفاینری 29، گاردین، بازفید و غیره مصاحبه کرده است.

او چندین موزیک ویدیوی اصلی منتشر کرده است و گهگاه با هنرمندان دیگری مانند Baauer، Lauv و Teyana Taylor همکاری می‌کند. او همچنین با سامسونگ، آمازون، پرادا، دیور، کالوین کلاین و بسیاری از برندهای دیگر کار کرده است. در سال 2018، میکولا به عنوان یکی از 25 تأثیرگذارترین افراد در اینترنت در مجله TIME قرار گرفت و از این رو در مقاله ما نیز جز محبوب ترین اینفلوئنسرهای دیجیتالی است.

2. ایما (Imma)

ایما (Imma)

 

Imma (که در زبان ژاپنی به معنی «اکنون» است) اولین اینفلوئنسر مجازی کشور ژاپن و یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌ها در اینستاگرام است که این مشهور بودن به لطف موهای صورتی نمادین و واقع گرایی گیج کننده‌اش است. این مدل ژاپنی توسط شرکت Aww ایجاد شده است.

ایما برای اولین بار در اکتبر 2018 در اینستاگرام ظاهر شد و تا پایان ژانویه 2019 بیش از 18 هزار دنبال کننده به دست آورده بود. از فوریه 2022، او بیش از 350 هزار دنبال کننده دارد و با برندهایی مانند نایکی، پورشه، آیکیا، مگنوم، لنوو، آمازون، ولنتیانو، کالوین کلین و … همکاری داشته است.

Imma همچنین سفیر برند True Corporation (یک برند مخابراتی تایلندی) و Watsons Water (یک مارک آب بطری چینی) است. او همچنین در مراسم اختتامیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو ظاهری غافلگیرکننده داشت.

3. برمودا (Bermuda)

برمودا محبوب ترین اینفلوئنسرهای دیجیتالی

 

برمودا یکی از محبوب ترین اینفلوئنسرهای دیجیتالی مستقر در لس آنجلس است که از زمانی که برای اولین بار در سال 2018 در اینستاگرام ظاهر شد یک نوازنده مشتاق بوده، واقع گرایی CGI او راه درازی را پیموده است، اگر عکس‌های اخیری که او در اینستاگرام منتشر کرده است را ببینید متوجه خواهید شد که او با یک سوپر مدل تفاوت چندانی ندارد!

برمودا پروژه‌ای از Brud است، درست مانند لیل میکولا، و در زمان نگارش بیش از 270 هزار دنبال کننده دارد. نکته جالب در مورد برمودا این است که او در ابتدا به عنوان یک چهره سیاسی مجازی برای تبلیغات آلت رایت پروپاگاندا ایجاد شد. او قبلاً از ترامپ حمایت می‌کرد، تغییرات آب و هوایی را انکار می‌کرد و جنبش‌های لیبرال را به سخره می‌گرفت.

همانطور که در این پست اینستاگرام ذکر شد، برمودا بعدها به هدف یک منعکس کننده دیدگاه‌های جدید، تکامل یافت. با این حال، شخصیت جنجالی او، همانطور که توسط Refinery29 ذکر شده است، به عنوان لباسی قوی او برای جلب توجه باقی می‌ماند. در آوریل 2018، او حساب لیل میکولا را “هک” کرد و تمام عکس های او را حذف کرد. برمودا همچنین از لیل میکولا خواست که در مورد هویت مجازی خود و خالق آنها حقیقت را به مردم بگوید.

پیش از این شایعه شده بود که برمودا مخلوق کاین اینتلیجنس، شرکت رقیب برود است. اما این فقط یک شیرین کاری (موفقیت‌آمیز) روابط عمومی بود که توسط خود برود برای ایجاد درام و کسب پوشش رسانه‌ای طراحی شده بود. در سپتامبر 2019، ظاهر برمودا به دلایل ناشناخته به روز شد.

4. شدو (Shudu) از محبوب ترین اینفلوئنسرهای دیجیتالی

شدو (Shudu)

 

شودو که توسط The Diigitals، یک آژانس مدلسازی دیجیتال مستقر در Weymouth ایجاد شده است، خود را به عنوان «اولین سوپر مدل دیجیتال جهان» از آفریقای جنوبی توصیف می‌کند. عکاس Cameron-James Wilson، چشم انداز شودو، می‌گوید: «من می‌خواستم تصویری واقعا قوی و قدرتمند ایجاد کنم که زیبایی‌ای را که به اندازه کافی در رسانه‌ها نمایش داده نمی شود، تجلیل کند.»

در زمان نگارش این مقاله، Shudu بیش از 224 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و با سامسونگ، Cosmopolitan، The Dubai Mall، WWD، Vogue، Balmain، Chanel، Bulgari و غیره کار کرده است.

او توسط سلبریتی‌های سرشناس مانند نائومی کمپبل، آلیشیا کیز و تایرا بنکس ستایش شده است در حالی که برخی از آنها در ابتدا واقعاً فکر می‌کردند که او یک سوپر مدل واقعی است. او همچنین توسط Fenty Beauty، برند لوازم آرایشی ریحانا شناخته شد و در حال حاضر یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای مجازی است.

5. رُزی (Rozy)

رُزی (Rozy)

 

Rozy اولین اینفلوئنسر مجازی کره جنوبی است که توسط Sidus Studio X ساخته شده است. در حال حاضر با بیش از 113 هزار دنبال کننده در اینستاگرام، او تفاوت زیادی با سایر VIهای موجود در این لیست ندارد. او مسافرت، مدلینگ، یوگا و ورزش‌های ماجراجویی را دوست دارد.

از زمان ایجاد و اولین حضورش در اینستاگرام در آگوست 2020، او بیش از 100 قرارداد اسپانسرشیپ امضا کرده است. این قراردادها با افرادی مانند Calvin Klein، Maison Margiela، Hera Beauty، و مهمترین آنها، شرکت Shinhan Life Insurance کره جنوبی بسته شده است.

در سال 2021، درآمد تخمینی او بالغ بر یک میلیارد وون کره (833000 دلار آمریکا) بود. به گفته بک سونگ یئوپ، مدیر عامل Sidus Studio X، این شرکت قصد دارد به Rozy صدایی منحصربه‌فرد بدهد و او نقش‌هایی را در فیلم‌ها، درام‌های کره‌ای و دیگر برنامه‌های سرگرمی ایفا کند. با توجه به اینکه غول‌های کره جنوبی بیشتر به او به عنوان جایگزینی برای افراد مشهور روی می‌آورند تا از جنجال جلوگیری کنند، محبوبیت رزی ممکن است به سرعت افزایش یابد.

سرنوشت اینفلوئنسرهای مجازی به کجا می‌رود؟

اگرچه ما چندین دهه است که فناوری CGI را در اختیار داریم، اینفلوئنسرهای مجازی هنوز یک اختراع نسبتاً جدید هستند. بسیاری از VIهای جدیدتر دیگر وجود دارند که نمی‌توانیم آنها را مانند کوفی، آیایی و زین در فهرست محبوب ترین اینفلوئنسرهای دیجیتالی قرار دهیم، فقط به این دلیل که هنوز آنقدر محبوب نیستند. با این حال، واقع گرایی آنها کاملاً تکان دهنده است. همانطور که شرکت‌های بیشتری شروع به همکاری با این افراد می‌کنند، جذابیت آنها نیز قوی‌تر می‌شود.

در محیط‌های مجازی مانند متاورس، جایی که مردم عادت دارند پروفایل‌های خود را سفارشی کنند، اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی ممکن است به زودی احساس کنند که بخشی جدایی‌ناپذیر از آن جهان هستند. با فناوری‌هایی که امروز داریم، تشخیص انسان‌های واقعی از ربات‌های انسان نما بسیار دشوار است و با بهتر شدن در این زمینه، مرز بین واقعیت و مجازی ازبین خواهد رفت.

صحبت‌های جالب زیادی در مورد افزایش اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی و تأثیر آنها بر ما وجود دارد. در حالی که برخی ممکن است آنها را به عنوان پیشرفت طبیعی رسانه‌های هوش مصنوعی ببینند، برخی دیگر نگران مشکلات اخلاقی آنها هستند.

در هر صورت، اینفلوئنسرهای مجازی تنها به این دلیل که ابزارهای بازاریابی بسیار کارآمدی هستند، اینجا هستند. آنها ارزان‌تر و بی‌حاشیه‌تر هستند، خسته نمی‌شوند و می‌توانند در هر مکانی در هر زمان باشند. خیلی بعید است که آنها به طور کامل جایگزین افراد تأثیرگذار و افراد مشهور شوند، اما احتمالاً به این زودی‌ها نیز از بین نخواهند رفت.

makeuseof

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

متاسفیم، لطفا افزونه‌ها و نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات خود را غیر فعال کنید یا سایت ما را در لیست سفید قرار بدین :(